вторник, 28 января 2014 г.

Модуль 3. Рефлексія

    Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту. При роботі у парах відбулося обговорення з іншими учасниками обраних тем. Було проведено аналіз вимог державних освітніх стандартів і програм, що відповідають навчальній темі, визначено навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення різних рівнів та навичок 21 століття. Я ознайомилася з: різновидами Основних запитань (ключові, тематичні, змістові) та розглянула рекомендації щодо їх формулювання; основними ознаками навчального дослідження. Було сформульовано дослідницькі завдання для проектів учнів, сплановано ролі учнів у проектах та продумано, як пов’язати проект з реальним життям. У проектній дослідницькій діяльності було використано математику та електронні таблиці.
    Варто зазначити, що дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії. Тобто, дослідницькі навчальні проекти допомагають розвивати учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів.
    Основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані.

Комментариев нет:

Отправить комментарий